Kontaktní centra-pro volající zdarma

 

Kritiky call center a stížností na ně v posledních letech výrazně přibývá. Veliká část obyvatel si pod pojmem call centrum představí dlouhé minuty strávené se sluchátkem u ucha a zvyšující se rozčílení, když po dvacáté posloucháte stejnou melodii.

Čas, který by mohli strávit prací nebo zábavou, musí věnovat čekání, až se na ně dostane řada a to s telefonem na uchu. Po přijetí hovoru se operátor musí připravit na rozezleného zákazníka a to nejen z důvodu, že má například problém se službou nebo výrobkem, ale navíc musí ještě vydržet čekat dlouhé minuty , než se mu někdo bude věnovat. 

Chcete vašim klientům nebo občanům umožnit spojit se s vámi z pohodlí domova nebo kanceláře? Jsou mezi vašimi klienty matky na mateřské dovolené, nemocní a staří občané, zahraniční zákazníci, zákazníci z jiných částí republiky než je vaše firma? Potom je ONIF určen právě pro vás.


Online komunikace umožňuje volajícímu klientovi komunikovat s vámi přes počítač bez nutnosti se někde registrovat nebo něco si instalovat. Při otevření vstupního formuláře je jasně vidět, kolikátý je ve frontě a pokud je před ním delší fronta, může si v klidu pracovat na svých rozpracovaných úkolech. Není nucen po celou dobu čekání držet telefon u ucha, ale ve vteřině, kdy je přijat a rozbliká se mu okno s ONIF, může teprve nasadit sluchátka a začít řešit problém či dotaz.


Možnosti operátora jsou také daleko širší a názornější, než při pouhém telefonním hovoru. Například, pokud má klient problém s fakturou nebo vyúčtováním, chce se poradit nad nějakým dokumentem operátor jednoduše probíraný dokument nasdílí na společnou obrazovku a problém rychle a efektivně vyřeší.


V době, kdy je Internet zahlcen informacemi a potencionální zákazníci se v tomto množství ztrácí, velice ocení jednoduchý, názorný a bezplatný způsob, jak získat potřebné rady a vysvětlení nalezených informací nebo péče.
Odlište se od konkurence a předveďte svým klientům, že jim se zbožím nebo službou prodáváte i zájem pečovat o ně a nabídnout jim jen to nejlepší.


ONIF BY SE MĚL STÁT I SOUČÁSTÍ VELKÝCH CALL CENTER