4. Velká mezinárodní korporace

 

 

Tato firma působí v USA a dalších 90 zemích.

  • Centrála ve Washingtonu
  • V každé zemi mají cca 50 poboček
  • 160 000 uživatelů
  • 20 000 uživatelů pracuje z domova nebo služebně cestují po světě

V každé z 90 zemí používají:


ONIF interně

 

  • 1:1 max. 500 paralelních hovorů
  • 1:100 max. 5 paralelně

ONIF externě

 

  • Webinář 10 x za měsíc – 1:500
  • Kontaktní centrum – 100 virtuálních místností (1:1)

Hostovat nebo na vlastním serveru?


Vzhledem k rozsahu korporace a počtu migrujících zaměstnanců doporučujeme využít jak vlastních serverů v každém státě, tak záložního serveru v cloudu. Cestující zaměstnanci se připojí vždy přes server nejbližšího státu, pokud to nebude možné, tak přes cloud.
Není bezpodmínečně nutné, aby byl server v každém státě, ve kterém má firma pobočky, záleží vždy na konkrétním státě, jakou má konektivitu se sousedními státy apod.


Provoz na vlastních serverech

 

  • Řádově nižší odezva při vnitrostátní komunikaci
  • Servery plně ve vlastní správě

Provoz na cloudu od Amazonu

 

  • Mírně nižší pořizovací náklady
  • Řádově vyšší odezva při vnitrostátní i mezinárodní komunikaci

Orientační nároky na systém a rychlost připojení na straně klienta a serveru


Klient (zaměstnanec)

 

  • PC s webkamerou
  • Sluchátka s mikrofonem
  • Operační systém s nainstalovaným webovým prohlížečem
  • Adobe Flash Player
  • Adobe Air pro desktopovou verzi
  • Připojení k internetu 300 kbps/150 kbps (Download/Upload)

Server (90x)

 

  • Windows Server 2008 R2
  • MS SQL server 2008 R2 (express)
  • Wowza server
  • MS Office 2010 Std
  • 2x 4 jádrový procesor
  • 4 GB RAM
  • konektivita 1000 mbit
  • umístění na páteřní síti